hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|آغاز انتقال سند اتوبوس‌های پایان یافته تعهد به نام شخص حقیقی

قم|آغاز انتقال سند اتوبوس‌های پایان یافته تعهد به نام شخص حقیقی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: از 15 شهریورماه سال جاری مراحل اداری انتقال اسناد اتوبوس‌ها آغاز شده و در پروسه 10 روزه اسناد به نام اشخاص حقیقی انتقال می‌یابد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، امیر یزدی با بیان تاریخچه ورود آخرین اتوبوس‌های خریداری‌شده در شهرداری، اظهار داشت: در نیمه دهه ۸۰ تعداد ۲۵۰ اتوبوس وارد سیستم حمل‌ و نقل شهری قم شد که بر اساس توافقی رانندگان موظف به ارائه خدماتی به سازمان اتوبوسرانی شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم قیمت اتوبوس‌های آن زمان را عددی حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس مصوبه دولت ۱۷ و نیم میلیون تومان قیمت اتوبوس را بخش خصوصی و مابقی آن را دولت پرداخت کرده و بخش خصوصی موظف به ارائه خدمات ۱۰ ساله به شهرداری و شهروندان شدند.

یزدی با اشاره به پایان ده سال تعهد تعدادی از اتوبوس‌های شرکت واحد، تصریح کرد: اتوبوس‌هایی که در دهه ۸۰ وارد سیستم اتوبوسرانی شهرداری شده‌اند به‌ مرور زمان تعهد ۱۰ ساله آنها پایان‌ یافته و به‌صورت رسمی به نام شخص سند می‌شود.

وی ۱۵ اردیبهشت سال ۹۷ را نخستین تاریخ خروج اتوبوس‌ها اعلام کرد و گفت: در تاریخ اول مرداد نیز ۱۳۵ دستگاه اتوبوس به‌صورت قطعی تعهدشان به پایان رسیده و تا آخر آبان سال ۹۸ ، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت رسمی به نام بخش خصوصی و شخص حقیقی سند می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آغاز انتقال اسناد اتوبوس‌ها به بخش خصوصی و شخص خبر داد و خاطرنشان کرد: از ۱۵ شهریورماه سال جاری مراحل اداری انتقال اسناد اتوبوس‌ها آغاز شده و در پروسه ۱۰ روزه اسناد به نام شخص حقیقی انتقال می‌یابد.

یزدی تأکید کرد: با انتقال سند به نام شخص، مالک اتوبوس هیچ تعهدی نسبت به شهرداری نداشته و می‌تواند از سیستم حمل‌ و نقل عمومی شهرداری خارج شود اما سازمان مشتاق ادامه این همکاری در سیستم جدید سامانه حمل‌ و نقل عمومی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد